La sfârșit de an, vedem dacă mergem mai departe…


Chiar dacă sună ca un clișeu, voi începe cu mulțumirile aduse celor ce au vizitat acest blog de la data creării lui, adică peste 270 000 de vizitatori care au făcut un trafic de peste 560 000 de vizualizări în doi ani.  Va mulțumesc! Fără voi, acest blog nu ar exista. Alții se mândresc cu aceste cifre lunar… eu sunt mulțumit că de unul singur, am strâns atâția oameni care să citească „aberațiile” mele.

În ultimul an numărul vizitatorilor a ajuns la peste 153 000, comparativ cu puțin peste 118 000 anul trecut. Și numărul vizualizarilor a crescut de la 240 000 la peste 320 000. În anul 2014 am publicat doar 39 de articole… cam leneș, recunosc. Anul trecut au fost 133 dar și acelea au fost citite și distribuite de către voi.

Cele mai citite articole în 2014 au fost:

Suntem cel mai vechi popor de pe Terra ?

Previziuni despre viitor

Istoria secreta – Nazistii, OZN-urile si Antarctica

Baze secrete subterane

Supraveghetorul Terrei – satelitul negru

Cele mai comentate:

De ce au ajuns germanii să-i omoare pe evrei… Cine a declanşat şi la ce au folosit războaiele mondiale

Istoria religiilor – varianta alternativa

Previziuni despre viitor

Majoritatea vizitatorilor au venit de pe motoarele de căutare, în jur de 68 000, o mare parte venind aici de pe Facebook, cam 48 000. Țin să le mulțumesc colegilor de la Ieșirea din Matrix care „mi-au trimis” peste 7 000 de cititori cât și celor de la CeiCuNoi cu peste 1 500 de vizitatori. În acelas timp cei care îmi urmăresc postările pe WordPress au ajuns aproape la 200 iar cei care au dat Like paginii de Facebook au depășit 7 000.

În 2015 Conspirații și Mistere va mai avea cel puțin un autor – Gebelezis. Postările vor fi mai dese și mai controversate. Sper să fiți tot aici pentru a dezlega misterele ce ne înconjoară și să descâlcim împreună conspirațiile din jurul nostru.

Un an nou fericit !!!

Despre Cristian Terran
Nu crede nimic! Caută singur adevărul!

3 Responses to La sfârșit de an, vedem dacă mergem mai departe…

  1. Viorica Trifa spune:

    Multumesc frumos! …. si te rog iarta-ma daca te-am sau am suparat unul dintre cititorii tai cu „aberatiile” mele. Cu respect si pretuire o cititoare!❤

  2. Mister&Adevar spune:

    Salut , stii „meteoritul” din noaptea 6 spre 7.Apoi „atacul” sau „atentatul” din Franta de pe 7.Mi se pare o legatura.:)Ce a fost cu adevarat acea lumina(presupun ca marea majoritate se gandeste la ce ma gandesc si eu. Chiar daca si in acest caz am 2 teorii).Daca au incercat sa mascheze ceva? La fel ca si in cazul World Trade Center!

    • Laurentiu spune:

      Ce au incercat sa ascunda la WTC?

Lasă un răspuns

