Fereastra Overton – video


 

 

Despre Cristian Terran
Nu crede nimic! Caută singur adevărul!

7 Responses to Fereastra Overton – video

  1. nicoletaliana spune:

    Mi-a plăcut articolul tău, mult adevar ai spus aici Cristian. Urmăresc blogul tău și pagina ta cu mare interes și apreciez tot ceea ce faci. Felicitări ! Ține-o tot așa!

    • Multumesc! Voi incerca sa postez saptamanal.

      • nicoletaliana spune:

        Cu placere🙂

  2. Un om spune:

    Te rog, pune si scriptul in pagina, ca nu toti oamenii rezista sa urmareasca video ! Pierd mult mai putin timp citind textul decat urmarind un video care la final, s-ar putea sa se dovedeasca a fi pierdere de timp. Te rog pune si text !

    • Despre fereastra Overton am mai scris aici – https://conspiratiisimistere.wordpress.com/2014/10/25/lumea-catre-care-ne-indreptam-si-cum-se-va-ajunge-acolo-cu-acordul-tacit-al-populatiei/

      Sincer, daca si 15 minute e mult timp… imi pare rau dar nu pot sa pun si scriptul la fiecare video pentru ca de multe ori am doar o schita.

      • Un om spune:

        In 15 minute obtin mult mai multa informatie citind text decat as asculta in 15 minute de video. Frustrarea maxima cu video este ca nu stii de la inceput daca te intereseaza sau nu, ci esti fortat sa asculti si abia la sfarsit sa constati ca ti-ai pierdut timpul degeaba.
        Nu ma uit la nici un fel de viedouri exact din acest motiv , pentru ca nu stiu pe ce urmeaza sa imi cheltui timpul. Dar textul in am in fata, il pot derula ca saa imi fac o idee daca merita citit sau nu.

  3. Pingback: Lupul Dacic

Lasă un răspuns

